Dojazd z lotniska Pafos do Agia Napy

Jak poinformowała na zorganizowanej w środę konferencji prasowej firma KAPNOS wraz z uruchomieniem nowej trasy do Agia Napy, Protaras i Paralimi z lotniska w Larnace, została udostępniona możliwość dojazdu do tych miast z lotniska w Pafos. Zdaniem przedstawicieli firmy rozkład jazdy został tak skonstruowany aby pasażerowie przylatujący do Pafos mogli bezproblemowo dostać się na wymarzone wakacje w dowolne miejsce na Cyprze przesiadając się na lotnisku w Larnace.

Postanowiliśmy to sprawdzić. Szczerze powiedziawszy ilość kursów z Pafos do Larnaki jest uboga, jednak zdaniem przedstawicieli firmy jest wystarczająca i doskonale pokrywa się z godzinami przylotów samolotów. Sprawdźmy zatem jak dojechać do Agia Napy po przylocie z Krakowa w najbliższą niedzielę o 14:10. Przy dobrych wiatrach samolot się nie spóźni i możemy założyć, że odprawa graniczna zajmie 20-30 minut – wychodzimy więc z lotniska o 14:40. Autobus do Larnaki mamy o 15:15, więc spokojnie zdążymy.

Za podróż z Pafos na lotnisko w Larnace płacimy 15€ i na miejsce dojeżdżamy po 90 minutach (tak mówi rozkład) – jesteśmy o 16:45. O tej samej godzinie mamy kolejny autobus do Agia Napy do której dojeżdżamy po 40 minutach za 8€. Podróż trwa więc dwie godziny i kosztuje nas 23€.

A co jeśli autobus z Pafos się spóźni i nie zdążymy na ten do Agia Napy? Przedstawiciele firmy twierdzą, że wystarczy zgłosić kierowcy chęć podróży dalej a ten już powiadomi kolejnego kierowcę aby poczekał. Jeśli jednak to się nie uda kolejny autobus mamy o 18:00.

W końcu ktoś pomyślał…

Zostaw swój komentarz:
[itfruit_adrotate_by_category]

Discover more from Cypr24

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.